tiistai 1. syyskuuta 2015

Ronin synttärit

"Paa daa nyt kaikki rummut soikoon! Paa daa daa daa da daa..."
Tadaa! Roni 1 vuotta!
Tänään on siis meikä pojan 1-vuotissynttärit. Ilmeisesti. Aamulla saatiin aamupalaksi härkärisottoa, Mestari oli kotona koko päivän meidän kanssa, sen jälkeen Parempi Mestari vei meidät koirapuistoon Doriksen kanssa, iltaruuaksi oli taas härkärisottoa ja sitten käytiin  pitkällä lenkillä Lakun kanssa. Niin ja saatiin vielä dentasticksitkin. Huippu synttärit!


Minä ja Doris koirapuistossa. Lucy-neitikin oli mukana, mutta ei mahtunut samaan kuvaan.

Lenkillä päästeltiin välillä täysillä kilpaa Lakun ja Lucy-neidin kanssa.

Paperihatut on joku Paremman Mestarin juttu. Istuttiin vähän aikaa ne päässä, kun se niin nätisti pyysi. (Ja antoi kanaa...)

Mestareilla ei tietenkään ole minun ihan pikkuvauvakuviani, mutta kun ekan kerran tavattiin, niin olin kuukauden vanha.
Olen tuo toinen nakki oikealta. (4.10.2014)

Paljon on tapahtunut tämän ekan vuoden aikana. Olen esim. kasvanut tuommoisesta pikkurotasta 9-kiloiseksi urooksi, olen oppinut hyppäämään autoon jo melko mielelläni itse, siedän pyyhkeellä kuivaamista, osaan melko hyvin seurata verijälkeä metsässä ja tiedän, miten Lucy-neitiä voi parhaiten ärsyttää (näykkimällä pepusta!). Olen aina valmis liikkumaan ja leikkimään, mutta kun mitään ei tapahdu, vetäydyn mielelläni pötköttelemään omaan rauhaani. Kaiken kaikkiaan olen siis maailman paras Roni.

Paljon onnea kaikille sisaruksilleni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti